loading...
kopol
kopol بازدید : 30 شنبه 05 دی 1394 نظرات (0)
 
 

توضیحات : کتاب حاضر بر پایه جدیدترین دانش میکروآناتومی و فیزیولوژی آناتومی درباره اهمیت آب برای سلامت و بهزیستی نوشته شده است. بدین ترتیب در کتاب اطلاعاتی درباره مراحل شکل‌گیری پزشکی معاصر ، دلایل نیاز بدن به آب ، تعریف کم آبی مزمن ، بیماری‌های مربوط به کم آبی ، مواد معدنی موجود در آب و ضرورت آن‌ها برای بدن و ..... ارائه شده است. پوکی استخوان ، کمر درد ، نقرس ، کرنوری ، قلب و ..... از بیماری‌های پرداخته شده در کتاب هستند. هدف از این نوشتار آگاه شدن عموم مردم از تأثیرات زیان‌بار کم آبی مزمن در بدن ، از کودکی تا پیری بوده است. این کتاب تنها اثر ایرانی است که به ۳۰ زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

 
نویسنده : دکتر فریدون باتمانقلیج
تعداد صفحه : 329
فرمت کتاب : PDF
 
 
 
 

حجم : 3.15 مگابایت


دانلود : اینجا کلیک کنید


رمز : ندارد

 
 

 
 
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط بهارک در تاریخ 1394/10/05 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

من مدیر سایت تبادل لینک با بازدید بسیار بالا هستم و از اکثر وبلاگ نویسان دعوت میکنم که نام وبلاگ خودشون رو در سیستم من ثبت کنن. از شما دوست عزیز هم دعوت می کنم نام خود را در مجموعه بزرگ ما به صورت رایگان ثبت کنید. متشکرم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 4,145
  • کدهای اختصاصی